Sábado 13 de abril, final do III Eclosom

Chega a Gala Final da 3ª edição do Eclosom. O vindouro sábado, ás 22h da noite, a Gentalha do Pichel vai acolher esta final. Flow do Toxo, Kanitroters e Lagháchema são as formações que chegaram á final. O Pichel voltou convidar GZmúsica a formar parte do júri e este ano será a fotógrafa Lucía Mallo a nossa representante. Entra no artigo e escuita as 3 bandas finalistas!

Bandas a cantar em galego e com presença feminina. Não ter disco publicado e ter, cando menos, 4 canções próprias em galego. Eis as condições básicas que tinham que cumprir as bandas para se apontar no Eclosom.

Após o desenvolvimento de tudo o proceso, as 3 finalistas de este ano serão Flow do Toxo, Kanitroters e Lagháchema. As 3 mostrarão o seu projeto no cenário do Pichel este sábado a partir das 22h. Depois o júri -em que participa Lucía Mallo em representação de GZmúsica e que também tem em conta o voto do público- decidirá a ganhadora dum prémio que o ano passado recaeu em Nuada. Ademais da nossa companheira, Maritxinha -baixo e loops en Vudú- e Andrea Pérez, saxo en Brassica Rapa e Raquel González, clarinetista e membra da comisão da Festa do Dezassete, serão o júri.

A banda ganhadora recibirá como premio 300€ en metálico, para além de poder actuar nos concertos da “Festa do Dezassete… que se fai o 17!″ na Praça 8 de marzo de Compostela e de poder usar de forma gratuíta durante un ano o local de ensaio da Gentalha.

Atención! Este sitio usa cookies e tecnoloxías similares.

Facendo click en aceptar, estás dacordo co seu emprego

Acepto