Nasce a Associaçom José Afonso na Galiza

A Associaçom José Afonso - Galiza inicia a sua trajectória para dar a conhecer o labor deste artista que contribuiu a popularizar reivindicaçons políticas e sociais com a sua música e acadou sona mundial con mensagens que transcendem a fronteira do tempo. Esta associaçom, conformada como um núcleo da AJA-Portugal, tem previsto um completo programa de actividades para o sábado 27 de Janeiro em Santiago de Compostela que inclui umha palestra, umha exposiçom e um concerto homenagem onde actuarám artistas com ligaçom para o Zeca Afonso.

O CS Gentalha do Pichel, A sala Malatesta e a Casa das Crechas acollerám as primeiras actividades dum completísimo programa que começa o dia 27 de Janeiro, com palestra no Pichel, concerto na Malatesta de bandas galegas e portuguesas e a inauguraçom dumha fotobiografia na Casa das Crechas. Toda a informaçom é accesível nesta ligaçom.

Animamos-te a reservar essa data para participares nas actividades. O Zeca Afonso teceu umha forte relaçom com a Galiza. Nom só nos seus concertos no nosso país e nas amizades que cultivou, como também na comprensom do facto popular e nacional da Galiza. Foi ele quem disse para os seus compatriotas «a Galiza nom fica no Minho!» Nestas ligaçóns, que vos convidamos a seguir, poderedes conhecer as actividades da AJA - Galiza

WEB: http://aja.gal

FACEBOOK: https://www.facebook.com/ajagaliza/

TWITTER: https://twitter.com/aja_galiza


{fcomments}


Atención! Este sitio usa cookies e tecnoloxías similares.

Facendo click en aceptar, estás dacordo co seu emprego

Acepto