La Tarrancha celebra celebra o seu 15º aniversario sacando novo disco


La Tarrancha celebra o seu 15º aniversario sacando novo disco, “Bailando con llokes”, e argallando unha boa festa para a súa presentación. Este sábado, 22 de decembro, en Xixón, a banda asturiana La Tarrancha, da que puidemos gozar en anos anteriores na nosa terra en festivais como a Festa Folc de Vilariño ou A Rebusca,  dará a coñecer o seu novo traballo nunha festa que promete sorpresas e moita diversión.

Anexamos nota de prensa:

L'apertura de puertes va ser a la 22:00H y el conciertu va empezar a les 22:30H. Amás de “Baillando con llokes”, el públicu asistente tamién va poder baillar al son d'antigües temes de La Tarrancha y al son de delles collaboraciones de vieyos conocíos de la banda y del públicu asturianu. Tamién ta prevista una Folixa Tarranchera posterior al conciertu, pero entá nun se desveló'l llugar. El preciu de la entrada ye de 5 euros anticipao y 7 en taquilla. Les entraes antemanaes tán disponibles en distintos puntos del centru d'Asturies como la Sidrería Canteli en Xixón, el Chigre Ochobre y el CSA La Semiente en L’Entregu, El Llar La Llegra n'Uviéu, L’Abellugu en Mieres, Cá Nando en Urbiés, Tabierna Cuevano en Siero, El Cafetón n'Avilés o La Bodega y Floristería Vidaflor en Villaviciosa.


Como ye vezu en La Tarrancha, tola so obra ye publicada con llicencia semie-llibre Creative Comons y amás de publicar en formatu físicu de CD, comparten tola so obra al traviés d'internet como parte de la so filosofía. Nesti duru camín de la autoproducción, en llugar de faer una campaña de micromecenazgo na que'l públicu fai un compra antemanada y la plataforma dende onde se fai lleva una comisión, lo que fixeron, foi una campaña col nome “Esto nun ye un putu crowdfunding, anque podía selo”. Asina naide pagad’antemano nin tien que dar el so datos bancarios, a cencielles, al traviés del corréu eléctricu o dende'l facebook la xente acuta por adelantao dalgunos de los llotes ufiertaos con cuenta de que la banda pueda faese una idea de los gastos que pue tener cubiertos con eses ventes.



Atención! Este sitio usa cookies e tecnoloxías similares.

Facendo click en aceptar, estás dacordo co seu emprego

Acepto